اف سی کپنهاگن ۱-۱ یوونتوس؛ شب تلخ بینکونری در دانمارک

یوونتوس و کپنهاگن - اف سی کپنهاگن 1-1 یوونتوس؛ شب تلخ بینکونری در دانمارک

این بازی در نهایت با تساوی 1-1 دو تیم به پایان رسید.

در ابتدا این نیکلای یورگنسن بود که در دقیقه 14 برای تیم میزبان گلزنی کرد و در دقیقه 54 این فابیو کوالیارلا بود که گل تساوی بخش را برای یوونتوس به ثمر رساند.

 ویلاند – یاکوبسن، سیگوردسن، ملبرگ، بنگتسون – وتوکله، کرستنسن، کلودمیر، بولانوس – یورگنسن، آدی در ترکیب اصلی تیم میزبان قرارداشتند و آنتونیو کنته، سرمربی بینکونری، بوفون – اوگبونا، بونوچی، کیه‌لینی – لیشت‌اشتاینر، ویدال، پیرلو، پوگبا، پلوسو – کوالیارلا، تبس را در ترکیب اصلی تیمش قرار داده بود

 این شروع لغزانی از شاگردان کنته در رقابت های این فصل اروپایی بود. آنها در جریان این بازی بیشتر از تیم میزبان کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته و موقعیت های بهتری را هم خلق کردند ولی با ضربات تمام کننده بد، در رسیدن به سه امتیاز این بازی خارج از خانه ناکام ماندند.

کنته در مقایسه با بازی شنبه شب تیمش مقابل اینتر که با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود، سه تغییر درترکیب تیمش اعمال کرد و آنجلو اوگبونا، فدریکو پلوسو و کوالیارلا را به جای بارزالی، کوادو آساموآ و میرکو ووچینیچ به زمین فرستاده بود.

یوونتوس نیمه دوم را به مراتب بهتر از نیمه اول آغاز کرد و در دقیقه 52 تبس یک موقعیت طلایی را از دست داد. البته دو دقیقه بعد از آن یووه مزد تلاشهایش را گرفت و کوالیارلا توانست بازی را به تساوی بکشاند. او در دقیقه 65 می توانست گل دوم یووه را بزند که این طور نشد.

در دقایق بعدی بازی، آرتورو ویدال، کارلوس تبس و سباستین جیووینکو هم چندین موقعیت خوب را برای یووه از دست دادند تا کنته و شاگردانش از اولین بازی مرحله گروهی این فصل اروپایی با یک امتیاز از زمین خارج شوند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, | 11:44 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح